Födelsedag mormor :)

Hello ♥

 Vi åkte till saknsen idag med skolan >< det regnade ungefär HELA tiden och det var kallt och jag var så jävla irriterad. Vi fick liks inte änns äta inne, vi fick äte ute i regnet på en  blöt bänk där det flög massa fiskmåsar som bajsade på en. JIPPY.
njae..
det var piss, men är iaf hemma nu! (:
Elea kom tydligen till skolan diag, men ingen var där hahah. Satt hon gick hem.
poor elea<3
  fått tillbaka fotokänslan, en liten bild på bror.

Till rubriken, min fina mormor fyllde år idag (: vi firade födelsedagen och att hon har vunnit massa pengar på en trisslott x'D
det var mys, sebastian min kusin var där. och lite andra i släkten mjau.
Goda tråtor :D ♥

Imorgon blir det utvärdering i skolan vi är i fängelset från 10-13 så det är okej. Hoppas ja är på bätter humör imorgon, mina syskon är skit jobbiga just nu, och allt är krångligt. Vill bara bort, tur att man ska till Rhodos.. otur att skitungarna ska med. ><


puss mina älsklingar ♥ ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...