Fredaag

"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredags myyyyyyyyyyyyyyyyyys!!"
så gullig reklam, med massa gubbar i solarium och ngr emos. IIHII. *os3riös*

hm.

Hej cutie pies, how You doing?
im fine, lite trött. ganska kort dag i skolan och så men ädnå helt slut.. konstigt x'D Måste komma ihåg att ta med mattens CD skiva.. på måndag. annars får ja typ betala massa pengar, och ja vet att mina föräldrar inte kommer göra det om ja slarvade bort den.. :/:/

men aja, det får bli på måndag ist. Imorgon tänkte ja faktikst ta mig en låång promenad med la kamera, har stor bildbrist tyvärr :( hoppas det blir bättre väder. PALLAR INTE MED REGNET. det är ju för fan juni, borde det itne vara lite sol iaf? :/

Just nu sitter ja här och tittar på "Vatten hästen" med min syster, lie wnb eragon film. men helt okej :)
ska pallra mig i säng snart, är attans trött.

en liten bild på Robert får ni, hihi.

i think his hot.. omg!

puss

Kommentarer
sofia:)

ome!

ögon godis<3

2009-06-06 13:38:33
amanda :)

rawr!

2009-06-06 13:42:55
Haley

AMANDA JA JA JA!! KOM TILL MIG <3

2009-06-06 13:52:11
URL: http://digitallolita.blogg.se/
amanda

JA KOMMER JA KOMMER!

2009-06-06 16:07:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...