Längre Rhodos inlägg

Hellu (:

Nu har jag ungefär en halvtimme, igen. haha!
Ska skriva lite mer, så ni fattar.. xD


Flygresan gick bra, vi fick god mat för att vara flygplansmat.. alltså (: det blev thaigryta och ris nån mobbad efterätt och lite frukt. Det tog cirka 3 timmar att åka hit, inte så långt (: Väl på Rhodos flygplats hämtar vi resväskorna, känner mig som en svenne VERKLIGEN och blek också.. alla var ju så bruna :o
Vi tog buss till hotellet, som tog 20 min. Äntligen framme checkade vi inn och kollade rummet, ganska mysigt (: Jag och Karro hoppade direkt i poolen, solen stekte som den fortfarande gör.
Solar och badar som sagt hela dagarna, snorklar också ibland och fotar fiskarna som är jättefina här. Fick faktikst redan en "bikinirand" dag 2 och nu är det dag 4:a så den blir brunare mohah! avis? :p
Det är skitvarmt här, och i havet är det ungefär 25 grader varje dag, såå mysigt (: havet ligger bara en trappa ner från poolerna, och har sand lite längrebort men resten är ganska små fina stenar och slipat glas. Ni vet såna där oftast gröna "stenar" som slippats så pass mycket av vattnet att glaset blivit lent och rundat? xD
Idag snorklade jag, karro, pappa och karros pappa Thomas vid reven. Jag såg massa fiskar och annat, fotade med våran undervattens kamera. Känner mig himla proffsig när jag simmar runt där med mina nyinköpta simfötter haha. Har inte kunnat simma med sånna förut, ha lite medlidande!?
höhö
Det var iaf jättekul, resten av familjerna (alla utom jag) bestämde sig för att åka in till Rhodos stad idag efter lunch men jag kände inte för det. Har varit trött, och hängig tyvärr. :(
Nu sitter jag här och skriver efter min middag som jag köpte på den lilla Mini marketen precis vid hotellet, skitäklig men iaf. Vad kan jag mer berätta?
Klockan går en timme före här, satt klockan 19:39. Inte så mycket :p
en kvart på mig :o
Det är jättefint på hotellet mycket barn och dumma bimbos men bra iaf. 6 pooler, 4 restauranger och lite barer.
Kan fortfarande inte komma in på bilddagboken, så spamma på där. haha?
Uppträdande varje kväll, trååk.
saknar mina fina<3 det vet ni.

Jag ler mot solen, men det jag egentligen saknar är det jag inte ser.

puss nu på er. Ska försöka skriva snart igen, ha det kul hemma i Sverige. Så tänker jag på er.
puss

Kommentarer
Haley

AMANDA AMANDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VET DU!?!?!?!?!?!?!! MIN MIN MIN RYUTARO BLEV RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNAAAAAAAD AV EN STALKEEEEEEEEEEEEEEEER ;____; OCH DU DU DU MÅSTE KOMMA HEM VÄLDIGT VÄLDIGT SNART !!!!!!!!! FÖR JAG VILL SÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GÄRNA GEEEEEEEEEEEEEKA MED DIG DDDDDDD:

2009-06-18 19:39:56
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

VAA BLEV HAN?!?!?!? OMG OMG OGM!!! POOR RYUTARO!! :'( <333

JAG KOMMER SNART FINASTE<3

GEEEKAR SNART!!!

<3

2009-06-18 21:54:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...