Rhodos

På söndag (14 juni) drar ja till Rhodos en ö i Grekland, med massa trukar. nej ja skoja bara!
men min familj och karolina's♥ familj. 
Jag är borta i 2 veckor, alltså hemma den 28 juni. Låångt jag vet, men skönt.
Då kan ja leka leka med alla fina vänner, lovar!!  ♥ ♥ ♥

då vet ni det, så ni inte tror ja blivit uppäten av en ailien.
jag vet inte om ja kan blogga från Rhodos, jag hörde pappa säga något om internet på hotellet men inte helt säker. Så kan inte riktigt säga det. Om det år åt negativa hållet blir det inge inlägg på 2 veckor omgomg O_O
men posetiva , förhoppningsvis :D lite inlägg och bilder :)

puss puss♥


Kommentarer
Haley

JAg kommer sakna dig.. DDD: <3

2009-06-10 19:58:23
URL: http://digitallolita.blogg.se/
amanda

<3

2009-06-11 12:26:13
roberts fru, sug på den!

<33

2009-06-11 12:33:55
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...