Update Rhodos, baby!

Tjaa!

Idag har jag varit på jättebra humör haha.. :D
Badat och solat ofc, ngr från vårat stora sällskap spelade vollyboll *stavning..?* väldigt länge idag. Börjar få in slagen nu haha xD Det var jätteroligt, sen snorklade vi lite på ett nytt ställe vid reven. Det var inte så mycket fiskar som ja trodde det skulle vara tyvärr :/ men fina stenar och sånt.. haha. Jag läste twilight ett bra tag efter snorklingen, och märkte inte att solen flyttade sig och att jag inte längre låg i skuggan. Satt brände hela bröstet och lite upp på axlarna, på ryggen också på samma område tyvärr. Men man blir ju brun efter röd satt :D WIIHO PEPPARKAKA POWER!

Dagens show är precis slut, det var Nordic songs, trååk. Satt där och garvade åt bögen som larvade sig till nån sång, hö.
Hm om jag tänker efter var nog alla bögar, HA HA!
Nu ger dom ett extra nummer, CARRIIIIIIIIIIIIIIIIIE CARRIIIIIIIIIIIEEEIE  -.-
öronproppar..?

Jämn gammal kille vid datan mittimot min, tar ut en snusprilla och lägger i en cola burk. UIIIII!
*spyr*


Vi hörs som snarast igen, puss<3
/Mandoor, yo!


Kommentarer
Haley

MEN JAG KOMMER JU HEM DEN 27de?!?!!?!?! DDD: du kommer väl hem den 28de, ne? Så jag kommer hem dagen innan du kommer hem XD

2009-06-18 22:15:37
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Haley

MEN JAG KOMMER JU HEM DEN 27de?!?!!?!?! DDD: du kommer väl hem den 28de, ne? Så jag kommer hem dagen innan du kommer hem XD

2009-06-18 22:17:24
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Haley

MEN JAG KOMMER JU HEM DEN 27de?!?!!?!?! DDD: du kommer väl hem den 28de, ne? Så jag kommer hem dagen innan du kommer hem XD

2009-06-18 22:17:47
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Haley

ojj... det blev 3 st... XD

2009-06-18 22:19:03
URL: http://digitallolita.blogg.se/
carro

Haha ok:D

Saknar dej <33

2009-06-19 18:25:15
AMANDA

HAHAH OKEJ!!! HALEY, TAKE IT SLOOW!

bra dåå kan vi ses ses, och geeeka :o

<3

2009-06-19 20:38:33
amanda

saknar dig också carro :(<3

2009-06-19 20:40:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...