OH OHO OH OH OHOHO.. -.-

"Ohooh oho hoh oho hho emma-lee .. emma-leeeeeee..." den där jävla låten har varit i min hjärna hela dagen, den är inte änns bra så ja fattar inte :s

Har inte skrivit på ett tag men har inte pallat. olika anledningar!
skolan rullar på inget händer, jag saknar massa folk och det är jobbigt >>
vi har fortfarande för mycket plugg men ja står ut, nästan iaf. Engelska prov på fredag måste plugga snart.
när jag blivit av med barnet, får faktikst pengar när jag tar hand om min lilla bror.

Igår fyllde Tim år, grattis broder!<3

orkar inte skriva mer.

öh

hejd<å3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...