omfa O_O

Hade lite tråkigt, jag kollade igenom alla mina gamla bilder från min gamla samsung kamera.. en sån där röd och mobbad ni vet? ;)

Iaf fyyfan vad man såg ut när man var lite yngre >< och alla emo bilder, och alla gamla bilder från 6:an typ doog. 
lite bilder ja släppte en liten tår för.. mohah.


syster och ja hade det som lyckligast<3 buhu :'(

 saknar tiden när vi umgicks varje varjedag O_O<3

 lämmna mig aldrig Haley<3 

tänker inte lägga upp massa wemo bilder, för då kommer alla dampa haha x'D
blir deppig när ja tänker tillbaka, har svårt för att leva i nuet. Längtar för mycket tillbaks till det som var förr. när ja kanske var lycklig.

puss



Kommentarer
Anonym

naw du är söt gumman<3

vi måste träffas snart,när kommer du och hälsar på mig?

<3

2009-05-22 23:27:10
sofia

vart tog min kommentar vägen?? :S

2009-05-22 23:31:25
Amanda :D

Jag ser deen :D

och den andra x'D



Jag är inte söt O_O

Jag saknar dig så mycket sofia<3 ja kommer så snart ja kan, när är besöks tiderna?

<3

2009-05-22 23:32:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...