Tillbax!

Vaknade tidigt .. halv 9 och skulle klä på mig. Då kände ja att min gaderob var tom O_O och shopping galen som man är. 
STAN? :D
Men pallade inte allt stress nu inne isatan eftersom alla är lediga idag typ, satt tänkte dra till forum.
Dom öppnade 10 var där kvart i 11! GOODIE :D

Gick runt som vanligt, hittade ganska mycket.
     
Vit klänning, lite resor;      2 linnen. Trukos&Aprikos färgade;
LINDEX 169 :-                     LINDEX 49 :- st.
  
Vanlig grå tröja;               Vanlig randig tröja;
Kapphal 2 för 1, 129 :-          <--- samma ;)

Sööta blommiga skor, lite klack;
Åhlens 200 :-               


Köpte också: Body Butter Cockonut - Body Shop 135 :- med rabbat kuppong.
                         Present kort - Gina Tricot (Laddat med 150 :-) till min vän Soifa<3.

Nu är min månads peng slut .. O_O jag är så smart, handlar upp allt på en gång. Lite pank är ja också.
åkte hem med 401 mohah. är hemma nu..
tänkte bara vara hemma ikväll typ titta på filmen ja hyrde och mysa. 
Imorgon vill ja umgås? nån? :D

puss så länge<3


Kommentarer
Sofia

Guud vad söta skor! GE MIIG!!

gaaah<3

fanns det många kvar?! förälskad



puss<3

2009-05-22 23:25:42
amanda

Det fanns massor kvar (:

visst är dom sööta? :D fyynda fyynda

2009-05-22 23:34:43
Rebecka

Har för mig att turkos och aprikos var vårens färger eller nåt? haha :D

2009-05-28 19:24:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...