1 advent~

Söndag. Jag vill ha mera helg.. uh ;_; Jag såg det där klippet på Haleys blogg.. seriöst ;_; JAG ÄR SÅÅ AVUNDSJUK... JAG VILL OCKSÅ PETA PÅ YAMADAS HÄNDER HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ uhuh ;_; Nu ska jag gråta över mina politik papper. Som jag inte kan. Kan ni?!?! ;_; Jag kommer inte ihåg.. alla jävla ord. Usch för politik. Så tråkigt.
Idag.. har jag pluggat, ska plugga mer snart. Men vi hade lite 1 advents fika idag, så jag hann inte plugga då. Pepparkakor och glögg liksom. Uhääääääääääääääääääääää!!!!!!! JAG VILL OCKSÅ JAG VILL OCKSÅ!!!!!
dampig som fan.

Hon äger o-o jag ska lära mig den..sen.

Owie finaste.
JA TACK!

Kommentarer
Carro

asså dem där kriterierna e helt fucked up!!!!!

2009-11-29 22:36:06
Amanda

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ;_;

2009-11-30 20:41:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...