15 November 09

Jag tycker året har gått snabbt, väldigt snabbt. Jag minns fortfarande nyårsafton med Hurtig :D som om det vore förra veckan o-o är jag konstig? kanske det.
Jag mår bättre nu, bara en gnutta öm i armen. Hur är det med er?..
Jag är ledsen.. jag vill ha mina skivor.. så jag kan lyssna på musik i mitt rum mhmhhm.. >>''
dem kommer nog den här veckan, visst visst?? ^^
Trött är man också. Har pluggat HELA DAGEN seriöst hela. Jag vaknade kl. 10 åt ett äpple, pluggade och så vips var klockan 16.. då satt jag vid datan sen pluggade jag.. sen åt jag.. nu pluggar jag.. inte mer.
jag hatar det här. Ska vi verkligen plugga ihjäl oss, och ändå kan jag inte allt om DET JÄVLA BLODOMLOPPET ÄN!??!?!?!?!?!? :@ argh.
mhmhm
Snart 2010. Två siffrigt på slutet, aw.. Grattis världen. Omg -.-
Den här låten är så söt. Och dansen med~ I will learn it.. soon!
ah fuck.. jag har dans imorgon. ><

Jag tog bort min fula kantmålade.. i lila japp.. = byrå idag. Det var så skönt, den var så ful. Nu står något annat där..
Jag vet inte vad jag ska kalla den, hylla,byrå, hög.. trä ..vit sak. ehm.
Den är fin. Och allt får plats~~~~
*happiness*
"Yeah yeah yeah..yeah yeah yeah yeah..yeaaah" okej..hahaha skoja bara!
Jag kan fota den, så blir allt mycket lättare! Ha-ha.
Puss♥

Kommentarer
Haley

SV: hans ögon kaakakakakak, han uuuuh <3



k-k-kan allt++? hm... njaaaaaaaaaaaaaaa jag suger på att förklara hur hjärtat är uppbyggt och och och så försöker jag mig på lite mvg med pappa öööööööööööööööh. Jag kan nog icke hjälpa dig, eftersom du dessutom pluggat så mycket D:



Den dansen vill jag också lära mig..det finns massa danser jag vill lära mig nu iihihi. uhu

ses imorgon DANS YAAAAAAY............... >.>



"t-t-t-takaki"

2009-11-15 22:14:47
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Hurtig

Vi kan fira den här nyårsaftonen också! :D <3

2009-11-16 00:07:56
AMANDA

Sv; vad hette han??! o-o the eye man.. öh.

men uhuhuh jag kan typ.. nästan kanske.. men sjukdomarna är så svåra OOOOOOOO__O -.-

hmhmhmhm...



"k-kan du l-l-l-l-l-l-lägga nn-n-n-n-e-e-e-e-e-r-r-r-r??!?!?!?" ...

2009-11-16 17:16:29
AMANDA

Sv Hurtig;

Jaa typ :D <3

2009-11-16 17:17:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...