Fru Hurtig

Lebbi säger: Efter kok och stektid kan falafeln och spagettin serveras på tallrik med grönsaker och ketchup DADAAAAMMMMM *slut* mmmmmmmmmmhh falafeeeel
*Fru Hurtigs matlagnings program del 2*
jag följer det varje vecka! SUPER DUPER NAM!


Idag var det skola, efter skolan hade jag utvecklingssamtal med Bernt.. det gick bra.
mhm vill inte prata om det -.-
sen kom Fru Hurtig hit och vi hade skoj, hon åt här och sen fick hon traska hem för jag skulle plugga.
Har nu pluggat matte, och spanska! Wahah!
Det här är den bästa låten i världen. *oseriöst åsido*
DHJING DHJING DHJINGS KHAN!

Berryz K.- Dschinghis Khan
Min tröja har kommit. Den är supersöt~

Ha en fortsatt bra kväll.
Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...