Gnu

Om Elea skulle vara ett djur, då skulle hon va en gnu. 110 % säker! Tihi~
Och Veronica en isbjörn, men det behöver vi inte gå in på. VARFÖR VAR DU INTE I SKOLAN BIAATCH?!;_;
Det hände inget speciellt idag.. tror jag. 
Jag ska snart beställa grejer.. till mig och Halli.. hehehe >>'' men det blir sista..innan Japan! Men jag var tvungen.. *inte* annars skulle anan tidningen ta slut o-o och då blir jag ledsen ;_;
Yesasia power!

Åhå~ hittade dem här bilderna.. för Wink Up december O_O om dem nu säger rätt.. men det är inget jultema......... T_T det kanske är det i januari..ehm XD Söta var dem iaf. Och Duet.. fast det var nog november.
Wink Up!
Till Haley.. *så stor..vuxen människa akaka* snygg u_u

hehe
Duet


(klicka för att göra större)
SPOOOOILAAAAAAAAA..
men jag hittade inge för den här månaden o-o that's weird jao.


Kommentarer
Haley

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH



uhuhuhuhuuuuuuuuuu buuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



Du skulle inte lagt ut....... jag dog

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuhu

2009-11-18 17:41:55
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

tihi förlåt.. kunde inte hålla mig ^^ <3

2009-11-18 19:27:19
veronica<3

vadå isbjörn?! :O <3

2009-11-18 21:48:28
URL: http://fluffsvart.blogg.se/
AMANDA

Hahahah gomenasai..<3 vi drev bara xD!

2009-11-18 21:50:22
Haley

Sv: Va va vadå flippat uuuuuur?



k-k-kan du det? _

2009-11-18 22:34:34
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Sv: hahahahah ..

jag det kan jag ^^

2009-11-19 14:43:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...