NEW MOON FÅR 11 ÅRS-GRÄNS!

OMG OMG OMG! Mamma ringde mig nyss, hon hade pratat med min kusin Sebastian som jobbar på SF, och han hade sagt att New Moon har ändrats till 11 års-gräns. Jag är så glad~ Då kommer jag in sääkert, tänk om jag inte hade gjort det på 15 års gräns T_T uhuhu..
Jag gick hem från skolan tidigare, mår inte så bra.
En artikel från msn,
Alla yngre tonårsfans kan andas ut: Vampyrfilmen "New moon" får sin åldersgräns ändrad från 15 till 11 år.
Detta efter att filmbolaget Nordisk film överklagat Biografbyråns beslut att barnförbjuda filmen. Kammarrätten gick på bolagets linje och sänkte åldersgränsen. Med omedelbar verkan. "New moon" har svensk premiär på fredagskvällen.
Den är film två i "Twilight"-serien som är extremt populär just bland yngre tonåringar, och 15-årsgränsen orsakade en proteststorm bland svenska fans, framför allt på nätet.
Bra va? Tack så mycket.. dem som fixat detta, supersnällt~



Ikväll blir jag hemma ensam med min syster. Någon kan väl underhålla mig? ^_^
Måste kolla massa draman .. tihi~
Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...