Plugg

Vad hemskt det kändes att döpa ett inlägg till "Plugg".. men men.
That's my lovely life. Det där lät ännu hemskare.
Idag i skolan hände inget super intressant precis. På mentors tiden, skulle vi bestämma lite grejer till julfotbollen. Och alla ropade mitt namn, för dem ville att jag skulle vara med och spela. ;_; Seriöst.. pinsamt.
"AAAAMAAAANDAAAA" typ. 100000 gånger också ;_;
Ah.
TÄNK OM JAG FÅR FOTOBOKEN?! *IGEN*
snälla snälla snälla snälla mamma och pappa snälla igen.
Jag hade tråkigt under mitt pluggande inför spanska och politik prov, så jag lekte med Tims kex.
Sen åt Tim upp R:et.. och jag typ "VAD GÖR DU?!?!??!?!" Poor Ryosuke.

Suddig bild. Waha.. det är tjejerna i klassen. Therese ritade den till mig i början av 7:an ..tror jag ^_^ sööt!


Ueda Tatsuya - Love in snow
För jag diggar Ueda mest mest mest. Mobba inte!
Han är bäst på piano också.. wah.

Kommentarer
Carro

haha det va ju fett funny när alla sa amanda xD

2009-11-25 22:09:39
AMANDA

nej det var det inte ;_;

2009-11-26 14:51:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...