Tisdag

Idag hade jag NO prov, biologi. Det var blodet... etc = boring. Jag klarar det nog ;_; det är svårt!
Sen slutade vi vid 14, och jag gick hem med Möller. Det regnade så jag fick långa Haleys paraply, för hon skulle åka med bussen^^ så jag blev inte blöt.
Jag gjorde SO läxan i skolan, så idag hade jag en läxfri dag.. så skönt. Det är hemskt att det kan kännas så jävla skönt att bara inte plugga någonting på en dag, men nu är det så. Hårt liv!
Jag har lyssnat på mina skivor, med bonde takaki och peddo yamada. Nejmen gud vad rolig jag är.. ehm.
><
Yamapi♥
Oyasumi~

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...