ehm

Hej bloggen.
Idag är det fredag det känns..super skönt. Har faktiskt skrivit 2 sidor på min deckare, som vi ska lämna in innan höstlovet. Det känns också skönt. Jag har iaf börjat nu. Visste ni att jag alltid stavar fel på faktiskt, nu stavar jag ju rätt.. men whatever. det är svårt o.o och på Sverige. Ibland får man sådana ord, haha.
Idag i skolan hade vi Ahmed på spanskan, för Åsa vabbade. OCH JA DET GICK SKITBRA.
Det började med att Eddie och Alex, blev utelåsta för Ahmed smällde igen dörren framför dem. Så då började dem slå på den och typ "SLÄPP IN OSS!!" Men då sa Ahmed på sin inte så jättebraiga svenska, och sina lunga stämma "Dem slå på dörren, dem kan stanna ute"
Men sen kom dem in tillslut, och så kollade vi på ngt djurprogram. Super intressant.
DETTA ÄR TILL HALEY, HAN ÄR FAKTIKST SÖT. KOLLA ÖGONEN LIKSOM. (Jag kan hans namn nu.)
YAMAMOTO YUSUKE
hihi

Jag hade tråkigt igår.
O M G en mapp!
Till Hurtig.

Yay~ Yamada var på baksidan o.o

Jag kan skära ut dem "hårda" affischerna nu .. heheheh.
Pappa köpte en B&J glass till mig. Förstår ni min lycka?♥
Nu ska jag inte sukta er här. Syskonen ropar dem vill kolla på någon film vi har hyrt.
Men ni får ha en superbra fredagskväll nu.
Puss♥

Kommentarer
Haley

Sv: Alltså han är med i Yabu dramat . åhåhå 8D

2009-10-16 19:53:52
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

Nej.. är han?! hihih

2009-10-16 21:57:52
becci

Alltså är åsa med på arga snickaren?!?! Ser precis ut som henne i reklamen! :(

2009-10-16 23:20:04
URL: http://tioutavtio.blogg.se/
AMANDA

Jo det var hon ^^ men det gick väll för några dagar sedan tror jag.

2009-10-17 11:25:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...