Hemma hos Haley.

Hej på er.
Jag är hemma hos Haley, vi har det supermysigt. Vi har dansat och ätit godis ^^
Och så skar vi ut lite affisher.. och det failade. Men jag hade inget att skära efter!?!?!?!
owowow det är okej nu.
ehehe


Dem har klippt sig. o.o

Haley mummlar.
Varför gillar jag just Ryutaro?
Nu ska jag göra en sammanfattning av mitt fangril liv ... ; lalalalala
Ställde du tillbaka min one piece?
mhmhmh
mandaaa
jag måste köpa nana
och death note..
ah.
jag måste rensa
HAHAHHA
mandaaaa
jag måste kolla en sak
*sätta in ayabie*
det kommer nu
....
om jag ens vågar
*hålla för öronen*
vill du höra dem sjunga??
HAHAHHA
jag köpe en panic at the disco skiva igår
*berättar något om en konsert hon ville gå på*
men det var rea..... mobba mig inte
och den här är faktikst ..
nu ska jag kolla på den här
cause i know you love it
nu ska jag ta ut min
skiv
sak
uuuuuuuhuhiaeiiaiiai
kolla vad man kan hitta här
*titta*
amy dimond
mcr
absolut kids
alcastar
ATOGRAF!
tokio hotel
beyonce
tokio
amy
amy
rosa
elea och haley
avril
nejfyfan vad hemskt *stänga av*
emd
emd
emd
justin
och
håkan hellstörm
OMG den är så blandad
med massa cool musik




Hej en tjej.

Kommentarer
Haley

KAAKAKAKAKs

AMANDA ÄLSKAR AMY AND YOU KNOW IT.

mmmmm

ayabie

hahahahahh

reita.............

mmmmmm

Ryutaro <33333333333333333

2009-10-25 19:27:59
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

mhmmmmmmmmmm jättesnyggt.

jakakaka

2009-10-26 13:07:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...