Höstlov~

Åhh vad skönt. Seriöst, himmelskt. Nu ska jag börja älska hösten, ni får inte veta andledningen. tihi♥
Haha.. Och Yamada gillar vintern för då svettas han inte. Jag gillar vintern för den är fin, och snö är underbart, jag fyller år och det är alltid mysigt på vintern. Nu tycker alla jag är knäpp. Men jag gillar faktiskt inte sommaren så mycket, Vinter Power♥
Ja!
Haley var sjuk idag ;_; hon har hade haft ont i örat länge, och jag sa att hon skulle spräcka trumhinnan snart. Dock gjorde hon inte det men hon har typ.. öroninflammation. Haha juste! Carro sa till Kent (NO lärare) att Haley hade öroninflammation. Han ba: Ahhh och vad är det för något?? ETT VIRUS?? EN BAKTERI???
Ingen svarade.
Han är knäpp. Jag tyckte synd om Halli.. x'D
Sen hade vi lite andra lektioner åt någon kyckling sak med pasta och hade badminton på idrotten. Fun^^
Sen hade vi svenska jag gick runt och filmade med Sandras mobil och alla dampade på mig.
"AMANDAAAAA?!?!?" ~ Veronica.
Och sen satt jag på en stol och hade tråkigt. Jag fick gå 10 minuter tidigare så jag hann med 15:01 bussen. Yay~
Jag har lekt med Tim, vi byggde en tågbanna. That was really funny!
Jag är trött U_U
Yabu är het. Gahah... jag vet inte varför jag tog den bilden.Den var där bara!
GE MIG SOLGLASÖGONEN O M G ;_;
*förlåt jag ska inte mobba honom*

Ha en fortsatt bra Fredag nu ^^
Idol har rock-tema ikväll!
Puss♥

Kommentarer
Haley

HAHAHAHAHAHAHA så vad är det för nått...ett virus eller en bakterie?????!?

OCH AMANDA...du måste lära mig en massa saker om islam nu..



Sv: Aaaaaah det måste vi o.o för jag är ju typ neeeestan frisk..jag är iaf ganska pigg. kiki.

<3

2009-10-23 17:05:04
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Haley;

Hahahah kent är keff o:

Jaa det kan jag. men vi fick massa papper det var därför vi var och kopierade.. therese sa att du träffa henne och ja ba: "HUH?!?! UHUHUHUH" du borde väntat på mig kakakak.



Sv: YAY~ tihi<3

2009-10-23 20:02:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...