Måndag ..

Gaha jag hade nog döpt alla måndagar, till just måndag här  i bloggen. Varför då? -.-
kanske för att dem är tråkiga.
Visste ni att jag och Haley är uppe på över 100 kapitel, tillsammans .. i fanficen. Det är SKITmycket, jag fattar inte riktigt hur.. det känns inte som vi har skrivit så många.
O_O
Fick just reda på att Fredrik tydligen har varit sjuk,allvarligt sjuk länge. Typ några veckor.. varför har jag inte fått reda på det? .. och det ända han sa var "jag trodde du visste" eh!?
Han har typ någonting i halsen, och.. något annat. Och han sa att han kanske inte kommer till skolan till höstlovet heller. Tänk om han driver med mig, då blir jag arg. men han lät ju seriös.. han överdriver säkert.
Elea sa till mig nyss "Haha det är bara halsfluss" = han överdrev.
What to think!?

Iaf!
Idag i skolan hände inte så mycket, måndagar är tråkiga. Jag hade dans alla glodde på oss när vi övade på scenen.
*pinsamt*
Sen gjorde jag om matteprovet, det gick bättre. Yay~
Hurtig dissade mig uhu ;_; så jag fick gå hem själv. För hon är en lat ko som skulle åka buss.
Fett sad.
Jag är supertrött, tänkte läsa lite om islam så jag kan de. men vi har inte ens fått kriterierna.. satt kan inte plugga så mycket på det provet. Jaja!
Oj för mycket text!
Någon tjej har gjort en cover på I hate this part, tycker den är jättefin gjord av henne.
Puss♥

Kommentarer
becci

Läste på katjas bdb att han var sjuk typ men trodde inte att det var allvarligt :o

2009-10-14 09:18:27
URL: http://tioutavtio.blogg.se/
AMANDA

sv becci;

ja det var lite skumt.

2009-10-14 16:40:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...