onmeganoheksaoghkpawpgjoa jag är arg.

Nu blev jag sur igen. DEM HAR JU FAN SATT UPP "JAG SKA PÅ NEW MOON" PÅ BLOGG.SE SÅ ALLA KAN BLI AVUNDSJUKA OCH DÖ FUCK U FUCK FUCK U :@ argggggggggghhhhhhh!
Med igen så menar jag imorsse, när Haley hade försökt få tag i biljetter men inte hittade dem på hemsidan. Och knäppa jag visste inte ens att det släpptes förhandsvisnings biljetter idag O:
Jag är arg. Jag vill också se New Moon. NU NU NU!?!??!?!
Nu får jag vänta tills dem släpps.
*andas lugnt och dö inte*

Onsdag.
Såg ut såhär, vi började med Idrott det var faktiskt ganska kul. Vi dansade Jenka..
Sen hade vi Matte (ALLTSÅ FYFAN),Lunch,SO och Mentorstid. Då redovisade min WCPRC grupp för 9:orna, o m g. That was very embarrassing.
Men det gick bra iaf. Så nu hoppas jag på högre betyg i det där jävla ämnet!
Jag gick hem med Caroline, för hurtig envisas fortfarande med att vänta 3 kvart på klockan 15 bussen.
LIKSOM WHATS UP WITH THAT?!
Jag gillar att gå. tihi~
Snart ska jag börja öva på spanskan, som vi har tills imorgon. S P A N S K A. -.-
Men jag skriver fanfic också.. och hjälper Haley med en deckare. Ahh..
Jag åt 3 oreos. Men dem är ju så små.
Kaka London oreos.
Puss♥

Kommentarer
Haley

så du ville gå ... ?

huh

2009-10-21 18:24:53
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

men ofta jag inte ville gå ..

fast jag skulle aldrig fått biljetter i vilket fall.. och det verkar lite jobbigt att se båda filmerna..

2009-10-21 19:28:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...