Söndag med Caroline~

Kom hem från Forum.. för ungefär en timme sedan. Tillbringade min dag där.. eh .. med Caroline♥. Det var mysigt.
Vi letade skor o: Carro hittade ett par, yay~
Jag köpte "over knee" strumpor, myyysigt!
Nu chattar jag lite på msn, trevligt! Har också pluggat matte idag, ska försöka mig på provet igen imorgon.
Det går nog bättre.. hoppas jag. I NEED SUPPORT HERE!
Jag fick en liten random present av farmor, en mascara yees.
Inte så mycket annat i guess.
SNART ÄR DET HÖSTLOV~ längtar ni? Jag längtar♥
hihi.. Tryck på bilden :o
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...