Tisdag

Jag har kollat klart på T-chans nya drama precis. Fast bara episod 1, för 2:an var så dålig ännu.
Han är en liten lärare, som är kortare än alla långa lärarionnor där.. och alla blir kära i honom :@ och.. så KABOM.
jakgewkgangw han kommer bli tillsammans med henne det vet jag oeahbqa!!?!?!?! *hur fan vågar han?!? KAKA*
Idag har jag jobbat hos mamma större delen av dagen, sen kom Carro vid 16 och räddade mig, yay~
Vi gjorde inte så mycket, men det var roligt att träffas. Hon åt här, sen drog hon hem vid 19:00.
Då pluggade jag ISLAM helvetet. Det går inte bra.. någon som kan det här?! HJÄLP!!!
Jag är trött.
Fin bild.
Puss♥

Kommentarer
Anonym

oaehnanehl eee

2009-10-28 15:53:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...