Yasuragi

Kom hem från Hasseludden Yasugari, ett japansk spa för ett tag sen. Det var super mysigt där. Rekommenderar verkligen! Kände verkligen att jag kunde koppla av, och glömma skolan och allt, för en stund iaf. Dem hade varma/kalla källor, bassäng så fick jag en ansiktsbehandling också. Skönt~
That was my lovely day with my mom.
Nu har jag suttit vid datan, och pluggat också. Jag kan fortfarande inte alla Islam kriterier, så jag behöver verkligen hjälp. NÅGON?!
Seriöst. Skrattade väldigt mycket..dem tror dem är så coola. hahaha!
Jag är förälskad i den här låten.

Kommentarer
Haley

Ryutaro är ju cool.

coolast

2009-10-29 19:10:15
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Hahah.. Hikaru är coolast.

2009-10-29 19:47:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...