..

Kan inte sluta lyssna O_O Dem tar över hjärnan och låten och dansen är det ända man ser!!!
Söta men.. det är alldels för mycket. Och dem är så små, helt fel. Gah ><
Enjoy!

Har just ätit upp nästan hela min godispåse jag fick av bror min. Och tittat på 17 AGAIN. Den var helt okej.
Fast jag har något emot Zac.. ända sedan han började dansa bögigt i High School Musical 3 som jag såg på
bio såhääär nära mitt ansikte. Uiii.
Så jag kommer väll vara uppe hela natten. Ha Ha!
Ska skriva ett till fanfic kapitel till kära Haley. Det är hon värd!
Puss♥

Kommentarer
Anonym

Wft?

2009-09-13 12:50:44
AMANDA

Haa..

2009-09-13 16:48:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...