Hej på er~

Jag kom hem från Haley för ett tag sen. Det var mysigt igår, vi såg Foki på TV:n .. det var väl kul! Speciellt när hennes tandställning var sååhär nära mitt ansikte på den stora tv-skärmen. *elak*
hihi
Igår var vi flummiga.. och vi tänkte lägga upp ett video inlägg men glömde att H inte kan kopiera på sin mac..
så här kommer en konstig video från igår. ^^
Man hör inte vad vi säger där i slutet, men det var något.. om att en tjej hette Erica och var från Japan.
Fast Haley trodde jag sa Rica, och Rica är med på min hatlista.. nu vet ni det! HAHA.
Och Magi Bon som jag härmade hittar ni här,MAGIBON DESUUUU!
Jag har precis slutat plugga, spanska den här gången. Så trååkigt >< kaka
Vi hörs senare, puss♥

Kommentarer
Haley

HAHAHA vi failade lite. <3 ehehehehe

åhåhåhhå du får skicka den saken som man behöver för att kunna sätta in videon sen..nu ska jag skriva på fanficen.

2009-09-26 18:35:52
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Jaa~ jag ska skicka den ^^

hihihi<33

2009-09-26 20:21:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...