Min lördag

Idag träffade jag ju Carro och Haley. Vi köpte sallad och lite fika och satte oss på en gräsmatta. Det var mysigt, vi pratade länge också.
Gick hem vid ungefär 15:00, orkade inte sova hos Haley heller. Vad är det med mig?..
Fick lite mycket att tänka på efter att  ha pratat med vissa på msn. Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Och det hjälper inte av att syskonen bråkar utanför mitt rum. Great..
Vi åt för ett tag sen också.

Har inget annat planerat just nu. Just me and my .. lördags godis! (Fick lite av brossan.)
Mata Ne~ ♥
Oh my god, up there in the blue blue sky. Make me a bird, so I can fly high high ..high.


Kommentarer
Lee

Fuck vad söt bild vem är det?

2009-09-05 21:59:00
URL: http://lees.blogg.se/
Haley

^

l

l

l



Var det inte hon som skrivit det där om att hon hatade oss fangirls? oO



ihihi Yamada är söt.

2009-09-05 22:02:16
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Huh?..

2009-09-06 15:04:12
Amanda

Sv Haley;

Ja eller hur?!.. fattar inte x'D

2009-09-06 15:04:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...