Onsdag Kväll

Känner mig eländig och sliten. Jag låter som en rysk städerska som svalt en groda. Inte bra.
Lyssnar på Civil Twilight - Letters from the sky. Vädligt mysig och fin.
Försöker också hitta på något ROLIGT som mer ska häna i Haleys del av fanficen.
Kommer ni på något? Min fantasi suger tydligen. Haha.
Får se om jag kommer till skolan imorgon. Vill inte smitta alla små barn liksom.
Så är det.
Just nu, dricker jag vatten och drogar halstabletter. Nom♥
Dagens bilder. Kawaii!
Chinen Sweetie.                                Hahah aww. Ryosuke♥
Puss.

Kommentarer
HURTIG :@

ALLTSÅ YAMADA KAN VARA TRANSA OM CHINEN NÅGONSIN KOMMER VARA BÖG.

2009-09-10 11:33:01
AMANDA

HAN ÄR INGEN TRANSA :@@@@@@@@ MÖRDA

DET ÄR REDAN BEVISAT HAHAHA!!

2009-09-10 11:45:22
HURTIG :@

SV: DET ÄR HAN JU VISST! OCH HAN ÄR OCKSÅ BEVISAD FÖR HAN HAR FLÄTOR I HÅRET! HAHAHAHAHA!!

2009-09-10 17:42:32
AMANDA

UUHU DET ÄR JU INTE HAN SOM BESTÄMMER OM HAN SKA HA DET ELLER INTE GAAH! CHINEN VÄLJER JU SJÄLV HUR HAN BETER SIG VISST?! HAHAHHA

2009-09-10 17:54:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...