Onsdag~

Konbawa♥
I skolan åkte vi till Forum och var på ungdomsmottagningen, olyckligt vis glömde Veronica våra frågor där.. så killarna läste dem. Great.. Senare hade jag,H,Caroline och Therese matte ensama med Bernt. Det var kul, och man fick mycket bättre hjälp då osv. Sen hade vi "mentorstid" och jag läste Bernys bok, så hemskt. usch!
Vi slutade vid 14, och jag och Haley vandrade hem till henne. Hurtig kom och vi åt ramen och skojade.
Så beställde vi ju som sagt lite grejer hihi. Det är så billigt också, happy♥~~
Jag fick också 2 bilder av Harry.
Yamada♥ <-- och Te-Chan -->
iih.

Jag och Hurtig hittade gratis böcker på vägen hem. Nu är jag 3 böcker rikare.
Jag måste öva lite på spanska glosorna ..
Oyasumi♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...