Söndag .. no..

Idag har jag tillbringat dagen med Becci och Hurtig . Först kom dem till mig och vi pratade länge på min säng .. öh.
Och sen gick vi ut med Beccis hund Lexus, kawaii~!
Nu har jag pluggat lite matte och snart ska vi äta är superhungrig. Åt ingen lunch..
OwO
Imorgon, måndag igen.. uhu. Jag har dans yay! Kommer vara helt död, klockan 8:00 på morgonen.

Har lyssnat på den här låten jättemånga gånger idag. Fast Kat-tun gör den bättre.. hehe. *gome yamada finaste*
Dem tror dem är så coola.. hahaha. *faangirl moment .. död död död - 1:12*
Ha en bra kväll♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...