Ai wo arigatou

Heej~
Idag gick jag och Gabbe till Älta C på förmiddagen och letade kakor. Dem var slut.
Och så skulle jag skicka mina brev, jag var såå nervös men det gick super.
..Även fast post-damen var lite sur T__T
Blev lite sur jag med, för att post-damen var tvungen att sätta ett STORT "STOCKHOLM!!!!!!!" frimärke på breven.
Not that nice.
Nu är de skickade iaf~
Yosha!
Sen åkte vi till Sickla och jag träffade Sofia, vi köpte chai-latte av en norsk café gumma och satte oss på en trappa.
Jag köpte ett nytt nagellack♥ och Gabbe en tröja.
Det är så fint~~~
Glad↑
~
Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på.
Någon som vill köpa jordgubbar och titta på regnet?....
BYE~

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...