Hemma från öppet hus

Kom precis hem ifrån ett öppet hus på Kunskapsgymnasiet i Globen. Det verkade väldigt bra, och jag kände att jag börjar förstå hela "kunskaps" processen mer nu. Har ju inte gått på Kunskapsskolan innan så..
Dock var det inte samma sak som Kunskapsskolan som jag trodde, utan dem jobbar mer tillsammans, lite mer socialt. Gillade verkligen skolan~
Men usch vad gymnasieval är svårt, får värsta ångesten.
På onsdag ska jag gå på Media gymnasiet med Sandis, och vi får se vad som händer efter det..
Om ni har någon tips på gymnasieskolor ni tycker jag ska komma och glo på kan ni väl tipsa mig?

Oh jag är så trött ;;!
Har gått i skolan från 08:00 - 14:20, inte så långt men ändå..
Ska duscha och sätta på mig skönare kläder, sen ska jag krypa ner i sängen.
Tror jag ska fortsätta kolla på 2NE1 - TV (SOM ÄR SÅ HIMLA GRYMT!!!!!).
Ha en fin kväll nu allihopa,
så önskar jag er lycka till med gymnasievalen, julklapparna och all snö!
från fina Jong också♥~
BYE!

Kommentarer
Sandra

OMG, mandis, tack för att du länka! ^^ Haha läsarrekord! :D

2010-12-06 21:21:43
URL: http://sweetpurple.blogg.se/
Erika - VIKTKAMPEN , - 15,4 KG!

Tack så mycket! Vill du själv göra en idolbild så maila mig den på [email protected]. ALla som gör idolbilder får sin blogg länkad i samma inlägg =)

2010-12-06 21:44:50
URL: http://junigirl.blogg.se/
chiaki

sv. jag tycker det är värt att titta, orthros no inu är nog ett av de dramer som förändrat mig mest. Först var jag så himla arg på Takki (eller Ryuzaki heter han väl där?) men sen började jag förstå honom mer och mer och iomed det började jag se en ny sida av mitt liv också! Låter rätt djupt det där, men det fanns saker i dramat jag kunde känna igen mig i, vet inte om alla reagerar på samma sätt ;)

Episoderna 5-6 är i alla fall värda att se ^^ mest pga Hikaru ;)<3

2010-12-07 06:43:46
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Queen

de e bra...göra ikväll då? take care

2010-12-07 17:02:41
URL: http://feelia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...