HITOMI NO SCREEN

Hitomi no Screen släpptes idag. Våra CD skivor har skickats nu. Jag är så glad. ♥
Efter skolan var jag med Haley, vi åt tårta.. och ballerina KLADDKAKA.. OMGAAASH I LOVE THEM GAH ;_;♥
Jag köpte tidningar av henne, dagen till ära.. *host* Kat-tun.

Omdetou DBSK!
DBSK/TVXQ/Tohoshinki har sålt 413.000 av sitt "bästa urvalet 2010" - album. Albumet har den största försäljningen någonsin för en utländsk grupp från den Japanska musik industrin. Dem har tidigare slagit Bon Jovi's rekord från sitt album "G's days" !! Och det har ingen gjort på 14 år, så det är extra stort för dem.
Åh jag är så glad~ ^-^
Hero♥ .. wihi!

Så. Jag och Haley såg på HnS making...... *dead*
Åh dem var så fina allihop. Men ljudet var efter och videon seg så jag ska vänta tills det kommer sub också~ !
Yamada var cool..
Och Inoo pratade jätte mycket! WOW!!! XD
Och titta titta vad jag hittade~
:DDDDD!!!
"Hitomi no naka utsuru sekai afuresou na kanashimi demo.."

Nu ska jag försöka plugga lite spanska. Sen ska jag glo på Tantei Q *igen*..
SHIDA♥
ByE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...