vem bestämmer vilka som är vackra och inte?

Jag är trött. Snurrig igen.. vad händer med mig?

Snart får jag Love Yourself = super yay~!

Angående rubrik, yes. Har tänkt på det mycket idag.. det bara blev så.
Åkte till Sickla efter skolan, handlade lite för mina present kort~ två tröjor på Monki, lite gina ringar mm, och lite skit till ansiktet från kicks yes.
Fast jag har fortfarande kvar pengar, men ska vänta tills Gina får in snyggare grejer, samma med Monki det var väldigt ut plockat.

oh oh oh oh.. Pappa fixade ett headset till mig idag~ ureshii~!! Mitt gamla var ju sönder, nu kan jag lyssna på musik igen! :DDD

Jag tror Yamada har klippt sig! :D Chinen har iaf, pottfrilla.. ♥

Ya ma da! ♥
Keito leker tjej..
bwaha så söt~
Ueda's syster och Ueda.. HAHAH
Det där var super random.
BYE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...