uwauauuauww = trätak, yämädä.. TISDAG!

Min rubrik äger din. Hurtig och Halli har hängt här idag, skrattade väääldigt mycket~ You made my day dogs!
Fast Hurtig är hunden.. inoo inoo inoo.. !!
Idag var det NO prov, det gick bra~! Sen har Stavan fått för mycket snö på taket, och med den dåliga isoleringen så har vi såklart fått vattenskadat.. -.- Så nu har vi ett STOOOOORT hål i taket.. och man får inte gå i NO trappan för då blir man blöt och får massa silverfiskar på sig. Jupp!
Sen hade vi lite matte, och lite SO, och lite.. "PAPPA!" nej ET med Christine~ W O W!
Nu ska jag titta lite på SO:n.. inte för att jag fattar alla vindar och allt skit men men.. !

Han är så jevla söt.
I LOVE YOU LITTLE UKULELE BOY!
RIGHT?!

Sexy mama..
okej.. dissa håret. Han SKA klippa det jävla fågelboet snart .. !!!
Men titta benen bara.. vad muskler .. I can die happy now.
...
HEJ DÅ ♥

Kommentarer
Rebecka

ÅH, JAG VILL ADOPTERA EN UKULELESPELANDE JAPAN :(

2010-01-21 21:25:12
Amanda

Rebecka who?! XD ME TOO!!!!!!!!!!!!!!!! Han är så söt~ <3

2010-01-22 14:16:48
Marika

aw, gud va söt!

2010-02-05 21:47:03
URL: http://enmelodi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...