Snowing.. ! = slask.

"Titta det snöar igen~!" kvittrar Amanda.
"SLASK!!!!!????" skriker Alva och kastar en stor slaskboll (snöboll..) på mig.

Uhm. Förlåt alla som tycker jag är jobbig. Men snön är fin~
Längtar till Järvsö, där är det ingen slask.. där är det snö, riktigt snö.
owwww♥
*dead*
Jag och Halli åker på onsdag, med tuff tuff tåget ohohoho!

NYC.. släpper.. ny singel.
VARFÖR?! ;_;
jag har inga pengar.. *död* *död* *död* *död*
..och varför Yuuki100%??! ..
den är så dyyyyyr T_T
fuck världen. fuck pengar. fuck plånbok.
Fin Keito.
... ♥
btw. Om jag minns rätt, är det Justin Bieber's födelsedag idag.
Grattis~ .. eller något.
16 år!!!
BYE!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...