Alla snubbar vill ju vara katt

Jag hatar vanligtvis när svenskarna gör om de engelska filmtitlarna eller dubbar filmerna, till just svenska.
Ett bra exempel är Tangeld som blev Trassel.. man typ WHAT?!
Dock älskar jag Aristocats och har alltid gjort det. Kommer ni ihåg sången då alla katter spelade piano, och det var massa häftiga färger överallt? Låten gick, alla snubbar vill ju vara katt!
Men så hittade jag en gif här om dagen, och orginal texten är såklart: everybody wants to be a cat.
Ah.. Jag tror jag håller mig till den svenska låten just i det här fallet. ^^
för att jag älskar aristocats

Kommentarer
Sandra

EEHHH okej du hatar dubbade filmer... Okej mandis... xD Ska jag komma ihåg haha

2011-02-20 01:39:23
URL: http://livenlovefearless.blogg.se/
Sanna

Den överskriften var läskig :o Där jag rider sa en av stallägarna den "texten" här om dan ;o

2011-02-20 11:47:17
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...