Pig-rabbit

Alla som har sätt You're Beautiful vet vad det här är för något..
När jag var i stan i lördags hittade jag en söt liten HK-affär, där dem sålde massa gulliga grejer!
Och där mitt bland allt hittade jag denna sötnos.
Det är Pig-rabbit!
I You're Beautiful gör Tae Kyung ett gosedjur till Go Mi Nam av en kanin och en gris. Pig-rabbit!
Dock vet jag inte, och jag antar, att den inte är en offical keychain.
Men det ser ju exakt likadan ut! Haha, men men~
Speciella saker som varit med i populära draman blir oftast hett efterfrågade.
T.ex Pig-rabbit eller ett stjärnhalsband som Tae Kyung också ger Go Mi Nam.
Jag vet att YesAsia säljer mycket sådant slags goods.
Dem säljer också exakta kopior av idolers smycken och liknande. Som mitt GD örhänge.

Kommentarer
emma

vad vill du se mer utav i min blogg?

2011-02-23 17:14:06
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Sofia♥

Superduper söt blogg! :D

Har du sätt att våra headers är ganska lika? :P Typ samma aprikosa-färg och vi båda har en bild på oss som liksom håller i en kamera :P haha

2011-02-23 18:17:12
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...