Sun Ai

Hej!
Idag i skolan hade jag den långa torsdagen igen, 9-16 = bara plugg.
Det var en okej dag, men blir bara så trött! Hade matte prov också, som gick helt okej. Yay!
Efter skolan åkte jag till Sun Ai för första gången sedan september förra året. Bad gal.
Åh, jag har saknat mina tidningar ;;..
Idag köpte jag två stycken~ En Myojo, och en Duet båda Januari upplagor.
Fick också med mig massa mat som jag ska laga på lördag till min syster och mig.
Ska bli kul~
Ska ni göra något speciellt i helgen? ^-^ Det börjar ju närma sig, imorgon är det redan fredag!
Jag ska åka och bowla med några från min skola, haha. Det ska bli kul, hoppas bara mina naglar sitter kvar..
världens finaste
ska skära ut den högra bilden och sätta upp på vägen. oww.
BYE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...