Awesome Anndrew

Hello!
Om ni inte har spanat in den här killen än så har ni begått ett stort misstag.
Okej, jag ska inte säga något.. (Hittade honom igår!).
Han heter Anndrew och är som min rubrik så lydigt säger, awesome.
För er som inte är kpop fans så kanske ni inte känner igen låtarna, men ni kan höra hur otroligt bra hans röst är.
För er som då är kpop fans.. oajgmoawjogagplwpagmwakg,löaw,gla,lwgwamfs omo, right?
Här har ni två av mina favoriter:
GD&TOP - Knock Out (Original)
Taeyang - I'll be there (Original)
Han börjar sjunga runt, 2:00.
ANNDREW FIGHTING!

Kommentarer
Moa

sv; Tack så jätte mycket! DIn med:)

2011-01-26 08:05:05
URL: http://bymoa.webblogg.se/
Knorriiis

Kika gärna in på min blogg!! >.<

Jossan

Fin blogg! Gå gärna in på min och kommentera :)

2011-01-26 13:39:02
URL: http://jjosefiinesplace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...