Söndag med ett ord: Hat

På söndagar har jag en sådär dag när allt tråkigt händer.
Jag pluggar, städar, sover.. typ så.
Idag har jag och ska fortfarande plugga min underbara matematik, men sen blir det lite dammsugning också!
Även om jag skulle göra mina söndagar roligare, kanske åka och shoppa eller ta en fika med en kompis så är det ändå något som tynger ner söndagarna något otroligt.
Är det faktumet att det är skola imorgon och jag måste gå upp 06:30 eller bara ångest?
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan vad jag hatar söndagar.
en passande gif också.

Annars, hur mår ni i livet?
SHINee - A-Yo♥

Kommentarer
|| BellaTheAsianOne ||

sv:

hihi aa det är dem :d <3

2011-01-30 14:03:43
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
美杏花ちゃん - BiancaChan

Jag hatar söndagar jag med ;;

2011-01-30 19:08:22
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...