Plugga, plugga

Hej på er♥
Jag ber om ursäkt för min usla uppdatering dem senaste dagarna. Jag har haft det helt crazy sedan i torsdags, och det har hänt så mycket grejer. Tyvärr är inte bloggen min första prioritet..
I alla fall, tänkte göra comeback imorgon eftersom jag börjar skolan och så då. Måndag, och allt.
Vad tror ni om det?
Photobucket
Idag har jag haft en såndär tråk söndag igen. Sköt tyvärr upp allt jävla plugg tills sista dagen på lovet, och det fick jag lida för. Har pluggat hela dagen nu. FML.
Nu har jag en paus och tänkte blogga och dregla lite på BIGBANG.
Det går så bra för mina pojkar~! Dem vann Inkigayo idag igen!!Photobucket
Super eller hur~? Är så glad♥
Och snart borde jag få mitt album också..
Så mitt i allt detta trassel och fml-stadier så är jag jéteglad. Ha-ha.
Jag har så mycket att ladda för nu till våren!
BIGBANG's comeback, JUMP's nya show och massa massa~
Juste Jay Park debutterar i april också!
Och bara faktumet att det blir vår gör mig glad ^__^
Ser ni också fram emot våren?
Nu ska jag fortsätta plugga.
Ha en bra söndags kväll♥

Kommentarer
julia

sv; den är köpt på H&M =)

2011-03-07 14:49:50
URL: http://juliez.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...